Testament anonim


Eu, om bolnav şi chinuit de soartă,
declar acesta testamentul meu:
las Lumii viaţa fără bucurie,
fără noroc, cum am avut-o eu;
las Vieţii lumea plină de durere
ce fericirea nu a cunoscut;
las Sorţii toate gândurile mele
şi visele în care am crezut;
las Morţii veşnică recunoştinţă
pentru salvarea ce mi-a oferit;
las Timpului eternă mulţumire
căci s-a grăbit s-ajungă la sfârşit;
las Celei care m-a iubit vreodată
inima mea, şi-alături dorul greu
şi plânsul, să-şi aline suferinţa,
iar Ţie, Doamne, -Ţi las sufletul meu.

© Liliana Negoi

Leave a Reply

