aproape gata :)


În seara asta am făcut ceea ce nu am mai făcut de prea multă vreme, spre rușinea mea, deși nu locuiesc „la bloc” ci „la casă” – am ieșit în curte și am privit stelele. În prima secundă m-a lovit brusc o stare de melancolie, pentru că niciodată nu m-am considerat într-atât de cinică încât să nu mă impresioneze puzderia aceea de lumini licărind la distanțe pe care hârtia le acceptă mult mai ușor decât mintea, de genul 10 la puterea [introduceți multe multe cifre]. Suntem aproape în prag de an nou și se spune că acum tragem linie, adunăm și vedem ce am realizat în anul care se încheie. Și cu absolută sinceritate și cu un gram de bucurie pot să spun că anul asta a fost unul mai bun decât cel dinaintea lui, și ca toată lumea îmi doresc ca următorul să fie mai bun decât el. Ce am făcut eu în 2011…am trăit, am iubit, am râs, am plâns, am scris, am cântat, mi-am privit copiii crescând, uneori cu mândrie, alteori cu frustrare, am publicat două cărți, mi-am făcut prieteni noi, mi-am regăsit prieteni vechi, dar am și pierdut câțiva, am învățat că nu e nevoie să te ridici imediat atunci când cazi, ci poți să stai un moment acolo jos, să tragi aer în piept și să înțelegi de ce ai căzut, am făcut greșeli, din unele am învățat, din altele nu, am încheiat proiecte mai vechi și am început altele noi, și am avut grijă să îmi rămână puțin timp și pentru vise. Partea cea mai bună este că nu am regrete cu privire la deciziile pe care le-am luat, deși am oareșce frustrări cu privire la circumstanțele în care am luat anumite decizii. Oricum, mai devreme când priveam stelele mi-am dat seama că mă simt mulțumită și îmbogățită spiritual de anul care mai are puțin și se încheie – iar asta e bine. Iar ție, care citești aceste rânduri, oricare ți-ar fi numele, îți urez ca sărbătorile care sunt la un pas de noi să îți lumineze sufletul cel puțin la fel de mult cât mi-au luminat mie stelele această seară  :).

 

 

© Liliana Negoi

Leave a Reply

