Doi tei frumoşi :)


Unii dintre voi ştiu că Editura All a desfăşurat de curând a doua ediţie a campaniei Valluntar, care s-a soldat cu plantare de copăcei. Unii dintre voi ştiu de asemenea că am încercat şi eu să îmi ofer sprijinul, adică am postat pe blog două recenzii de carte, iar comentariile voastre au făcut ca ieri să ajungă la mine doi pui de tei, pe care i-am plantat la mine în grădină puţin mai devreme.

Scopul acestui post aici este:

  1. să mulţumesc în primul rând oamenilor minunaţi de la All pentru ideile splendide pe care le au;
  2. să mulţumesc fiecăruia dintre voi care a citit cele două recenzii şi a lăsat un comentariu cât de mic, ajutând astfel la adunarea numărului necesar pentru cei doi pui de tei;
  3. să vă arăt poze cu cei mai tineri membri ai familiei mele – chiar dacă sunt de natură vegetală :).

Acestea fiind zise, iată şi copăceii care acum se acomodează cu noul lor loc:

IMG_7625

IMG_7623

IMG_7621

2 thoughts on “Doi tei frumoşi :)”

  1. ce frumos ca i-ai plantat tu:) si eu am tot stat pe ganduri dar era mai greu cu deplasatul in weekend la locul in care trebuiau plantati..sa creasca mari si falnici iti doresc:)

    1. Saru-mana :). Lasa ca te vad eu si pe tine cu proxima ocazie cu alti pomisori ;). Mie mi-a fost teama ca nu cumva pe zona Giurgiu sa se dea plopi, ca pe astia nu i-as fi luat. Dar tei…acu’ tot ce mai sper e sa nu cumva sa fie fix specia aia care nu miroase :D. Dar n-oi fie eu chiar atat de ghinionista :D.
      Te pup si iti multumesc mult!

Leave a Reply

