Să mă nor, să te dor – sonet


Să mă nor de ploaie peste vise,
Nu m-ar lună fluturii de noapte –
Să te măr domnesc stropit cu şoapte,
Ţi-ar fi sâmburi taine nepermise.

Să mă spin de trandafir sălbatic,
Vântul doar s-ar atârna de mine –
Să te colţ de cremene, cu tine
S-ar iubi apusul roşiatic.

Să mă foc din aşchii de zăpadă
Mi-ai paharul plin cu apă vie,
Să te umbra nucului doar mie
Te-aş parfum de tei curgând cascadă.

Să mă coasta ta însângerată
Să te dor de mine înc-o dată.

 

© Liliana Negoi

Leave a Reply

