vrere


file0001652481771Când o să mor o să îmi trebuiască un sicriu mare.
Un sicriu uriaş.
Pentru că odată cu mine or să moară şi cuvintele mele,
şi pentru că, dacă tot mor,
le-aş vrea îngropate cu mine.
Da,
aş vrea să îmi fie sicriul căptuşit nu cu mătăsuri sau satin,
ci cu pagini de hârtie pline cu toate scrierile mele –
mai în glumă mai în serios,
ultimul lucru bun pe care, poate, îl vor face cuvintele mele putrezind
va fi să hrănească cu fărâme de literatură
râmele aerisind ţărâna din juru-mi.
Şi cine ştie,
poate că acestea vor începe să sape în forme de litere pe sub pământ,
întreţesând arabescuri –
capodopere ce vor rămâne pe veci necunoscute
criticilor literari.

 

© 2014 Liliana Negoi

2 thoughts on “vrere”

Leave a Reply

