ita est


e mişcare sub pielea mea.
e dorinţă înăuntrul trupului meu.
sunt gânduri, târându-se de-a lungul arcurilor neuronale
şi pârjolind pământurile delicate ale tăcerii
cu respiraţia lor.
e o dulceaţă dureroasă
a cărei curgere îmi răscoleşte venele şi arterele.
e un murmur cronic
lichefiindu-mi mişcările,
stăpânindu-mi nisipul.
e un nesomn hrănit inutil,
întrucât nu e niciun orizont care să îmi mărginească visarea.
e zi şi e noapte, şi-apoi e foc.
e carne cerându-şi dreptul
şi stângul
şi mai mult.
e o vale umedă în care mi se îmbăiază cuvintele
şi un deşert făcut din nisipul tuturor clepsidrelor pe care le-am spart vreodată
atunci când m-a obosit aşteptarea.
sunt răni în palmele mele
acolo unde unghiile au muşcat vorace din cauza orgasmelor amânate,
şi sunt cufere pline cu sare
aşteptând să fie găsite pe fundul unor oceane ascunse,
precum comori nepreţuite.
sunt săruturi precum copacii,
ramificându-se în dragoste şi tăinuire şi lăcrimare
şi sunt culori mirosind a gol.
e furie în vârfurile degetelor mele
şi uneori serile tăcute miros precum
o cascadă rece şi înspumată îmbrăţişându-mi sânii.
sunt caravane de fiori calatorindu-mi prin trup
căutându-mi oaza
sau pur şi simplu căutându-şi sursa.
şi-apoi sunt eu.
rădăcina tuturor.

© 2014 Liliana Negoi

originalul în  limba engleză aici

Leave a Reply

