printre secunde


mi se împleticesc secundele printre picioare
ca un căţel ai cărui ochi abia s-au deschis,
orbite de nebunia curgând din paşii mei,
din mişcările mele,
ameţite de mirosul viu al pământului
cotrobăit de râme.
mi se împleticesc secundele,
mi se agaţă de tivul hainei cu scâncete rugătoare,
mi se lipesc de glezna gândului ca nişte brăţări cu clopoţei,
cerşind să le duc mai repede
acolo unde ele sunt condamnate de limbile ceasului
să ajungă prea greu.
mi se împleticesc, dragile, cu tot cu iarba strivită
de prea albastru cerul şi de prea grea ţărâna pentru nisip.
şi de fiecare dată când ele se împiedică
printre ele se ţi zăreşte
numele

 

© 2014 Liliana Negoi

One thought on “printre secunde”

Leave a Reply

