iubeşte-mă


iubeşte-mă, îmi spui,
iubeşte-mă până la durere,
până când ţi se vor închega gândurile
în jurul miezului nopţii
şi ţi se va părea, strigandu-mă,
că ţi-a mai crescut un glas în palme,
cu care ai putea să îmblânzeşti chiar şi moartea.

te privesc fără să spun niciun cuvânt.
afară plouă – o ploaie de vară
cu iz de mentă şi de praf întors în vintrele pământului –
iar tu nu vezi, ascunse sub palmele mele,
rănile fierului forjat al patului

iubeşte-mă, îmi spui –
eu las fulgerele să-şi târască siajul
în ochii mei tulburi,
şi te iubesc ca pe spinul cu care îmi scobesc cărarea spre rai
prin cuvinte de cremene

 

 

© 2015 Liliana Negoi

One thought on “iubeşte-mă”

Leave a Reply

