Mă dori


În preajma fiecărei dureri de cap
în spatele ochilor mei trăieşte o pânză de păianjen
care culege, tacticoasă,
fiecare molie zburându-mi din gânduri şi oprindu-se,
inevitabil,
deasupra imaginii tale inverse de pe retina mea,
iar apoi mi le serveşte elegant, în rigor mortis,
pe o tipsie preţioasă
încrustată cu toate grăunţele de nisip ale zilei
şi cele de sare ale nopţii.
Mă dori
precum doare adierea de vânt
atunci când atinge prima dată aripa unei păsări
care nu va putea zbura niciodată,
dar care, respirând împotriva boarei,
tot caută o creangă mai înaltă…
şi mai înaltă…

 

© 2015 Liliana Negoi

2 thoughts on “Mă dori”

Leave a Reply

