Cu drag cu oameni dragi :)


Am revenit zilele trecute pe meleagurile natale după câteva zile splendide petrecute la Dublin, în compania unor oameni tare faini pe care am avut şansa de a-i cunoaşte cu ocazia Premiilor Organizaţiei “Itaca” Dublin.

Oamenii faini de care vorbesc sunt în primul rând organizatorii, Viorel Ploeşteanu şi Doria Şişu Ploeşteanu, din ale căror inimi sigur se găseşte câte o frântură în fiecare lucru făcut de ei :). Pe aceştia am avut şansa să îi cunosc în mod direct, dar alături de ei sunt membrii Grupului Media Singur, care îi sprijină în tot ceea ce fac, şi pe care, chiar dacă nu i-am cunoscut personal, îi apreciez la fel de mult.

Apoi, tot la categoria “oameni faini”, o să îi menţionez pe invitaţii Doriei şi ai lui Viorel, domnii Alexandru Cistelecan şi Paul Vinicius, a căror prezenţă a fost, cel puţin pentru subsemnata, o onoare şi o plăcere. Pe lângă aceştia au reuşit să mai vină şi m-am mai bucurat să îi pot cunoaşte pe doamna Elena Dumitrescu Nentwig, al cărei volum, “Credinciosul meu duşman”, a primit premiul I la categoria “Cartea anului 2017 – proză”, şi pe domnul Daniel Onaca, premiat cu locul al III-lea la aceeaşi categorie cu volumul ” Poveşti de la malul pescarilor din Limhamn”. Nu în ultimul rând, tot oameni faini sunt şi toţi cei prezenţi la eveniment, pe unii dintre ei având şansa să îi cunosc şi să îi pot numi acum “prieteni”.

Pe lângă amintirile deosebite din sufletul meu şi prieteniile legate sau întărite, îmi rămân aproape cele două lucruri din imagine: trofeul obţinut şi volumul “Pulberi în vânt şi alte povestiri” publicat ca parte a premiului de către Organizaţia “Itaca” Dublin în colaborare cu Editura Singur. Le mulţumesc încă o dată tuturor şi pentru primirea făcută, şi pentru bucata de inimă dăruită mie :). Şi, lăsându-mă pe mine la o parte, dragii mei Viorel şi Doria, ceea ce faceţi voi acolo este una din acele minuni din care n-ar strica să avem mai multe – cât mai multe şi mai mari realizări vă doresc din toată inima!

2 thoughts on “Cu drag cu oameni dragi :)”

Leave a comment